HULP NODIG?

VERZENDING EN LEVERING

Leveren jullie wereldwijd?
Ja, wij leveren wereldwijd. Klik hier voor de volledige lijst.
Bestelling verzonden naar incorrect adres?
Als een bestelling verzonden is naar een incorrect adres, dan kunnen wij de bestelling nogmaals versturen naar het correcte adres.
Houd er aub rekening mee dat al onze producten op maat gemaakt zijn.
Bij retour of annulering rekenen we 30 % kosten aan voor terugname en administratie. We raden je aan, alvorens je MijnNaamKetting contacteert, navraag te doen bij jouw lokale postkantoor. Zij bewaren mogelijk je pakket.
Kan ik mijn adres aanpassen?
Als je je adres wilt aanpassen voordat de bestelling is geproduceerd, graag een bericht sturen en dan zullen wij jouw adres aanpassen in ons systeem.

MIJN BESTELLING

Heeft u een speciaal verzoek?
Als je een speciaal verzoek hebt, bekijk dan eerst op de itempagina onder de tabbladen "INSTRUCTIES" en "INFORMATIE"
over het aantal tekens dat een item kan bevatten inclusief spaties,
of de dikte en afmeting van de hanger.
Onze items hebben een limiet aan aantal tekens en dit kan NIET aangepast worden.

Mocht je een item willen bestellen zonder gravering. dan kan dit door in het invulvakje streepjes te zetten.
Graag ook steeds in het opmerkingenvakje aangeven wat je precies bedoelt.

Als je aan een zilveren item een goud laagje wilt toevoegen, dan graag onze
Klantenservice contacteren om na te gaan of dit mogelijk is.
Niet bij elk item is het mogelijk om een goud laagje toe te voegen, doordat het sneller zal slijten of zal beschadigen.

Achteraf graveren is NIET mogelijk. Onze productiekantoren bieden deze mogelijkheid niet aan.
Welke kettingsoorten hebben jullie?
Wij hebben verschillende soorten aan kettingen.
Volg hier de link naar onze Ketting Collectie.
Als je het verzoek hebt om een andere ketting te kiezen aan jouw bestelde sieraad, graag ons daarover contacteren om na te gaan of dit mogelijk is.
Komen jullie sieraden mét ketting?
Onze sieraden worden in hun geheel geleverd, ofwel mét een ketting/ armband aan de hanger.
Je kunt niet een losse hanger bestellen, tenzij je al eerder het item hebt besteld en je graag een extra hanger wilt bestellen bij ons.
Kan ik mijn bestelling wijzigen na het plaatsen?
Als je al een bestelling hebt geplaatst, maar deze wilt aanpassen, graag onmiddellijk contact met ons opnemen!
Wij zijn jou graag van dienst bij het aanpassen van jouw bestelling zonder extra kosten te vragen. Dit kan als je jouw bestelling binnen 12 uur wilt veranderen.
Veranderingen die later dan 12 uur na jouw aankoop worden aangevraagd, brengen 30% administratiekosten met zich mee.
Ik heb een gebroken of beschadigd item ontvangen
Als je een gebroken of beschadigd item hebt ontvangen, dan vragen wij als eerste om een foto zodat wij het probleem kunnen vaststellen en voortaan kunnen voorkomen. Nadat wij een foto hebben ontvangen, zullen wij jou een gepaste oplossing geven.
Stuur ons hier je foto aub.
Niet tevreden met jouw aankoop?
Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, graag contact met ons opnemen en stuur een foto mee.
Lees aub onze Retour Voorwaarden
Fout bij bestelling?
Als er een fout is gemaakt door ons, graag een bericht sturen naar ons met alle details van de bestelling en een foto erbij.
Hierdoor kunnen wij zien wat er mis is gegaan, de juiste item versturen en kunnen wij deze fout in de toekomst voorkomen.
Verkeerde ketting- of armband lengte?
Als wij per ongeluk de verkeerde ketting- of armbandlengte hebben verzonden, dan zullen wij uiteraard jou de juiste lengte gratis opsturen die je gemakkelijk met een knijptang kunt vastmaken.
Als jij de verkeerde lengte hebt besteld, dan kun je bij ons een andere lengte bestellen. Neem contact op met onze klantenservice .
We geven jou de nodige informatie hoe je deze nieuwe ketting of armband kunt bestellen.
Verkeerde ringmaat?
Als jouw ringmaat niet klopt, dan zullen wij de eerste keer de ring gratis opnieuw bestellen met de juiste ringmaat.
We sturen je dan een voorafbetaalde enveloppe waar je de ring met de verkeerde maat in terug kunt sturen.
Om jouw ringmaat te bepalen, klik hier.

BETALING

Hoe kan ik mijn aankoop vinden op mijn bankafschrift?
Je kunt ons vinden onder de naam “Jewelry Website / MijNnaamKetting” naast jouw aankoopbedrag.
Ik heb een Promotiecode ontvangen. Hoe gebruik ik deze?
Als je een promotiecode hebt gekregen, dan kan je deze toevoegen in het “Promotie Code” vakje aan de onderzijde bij het winkelen en klik op “Toevoegen”.
Als de code het niet doet, dan graag onze klantenservice contacteren om dit op te lossen.
Wat moet ik doen als ik een bericht krijg met “Jouw winkelwagen staat nog open”?
Als je een bericht krijgt dat jouw betaling niet is doorgekomen, graag jouw betaalgegevens controleren om te bekijken of het allemaal klopt.
Als alle details kloppen, maar het lukt toch niet, dan raden wij aan om met PayPal te betalen. Je hebt hier geen lidmaatschap voor nodig of geregistreerd staan om gebruik te mogen maken van PayPal.

Je kunt ook een andere credid card gebruiken en nogmaals proberen over een aantal uur om verder te kunnen gaan met uw betaling.

Mocht je met een bankoverschrijving hebben betaald, hou er dan rekening mee dat het tot 5 werkdagen kan duren alvorens wij je betaling ontvangen.
Om het betalingsproces te versnellen, kun je ons een kopie, scan of een foto van je papieren bankafschrift of een werkelijk screenshot sturen zodat wij dit kunnen doorsturen naar ons betalingskantoor.
Je kan ons dit hier doorsturen.
Klarna - achteraf betalen
1) Als we jou een update van jouw factuur hebben gestuurd per enail, dan kun je de papieren versie die meegestuurd wordt met de bestelling negeren.

2) Als je je bestelling wilt annuleren of in geval van schade je bestelling niet meer wilt, dan graag contact met ons opnemen zodat wij kunnen zorgen dat de factuur stopgezet wordt.
Gelieve niet het pakket terug te sturen zonder ons daarvan op de hoogte te stellen.

3) Als je jouw pakket niet hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we de factuurdatum kunnen verlengen. Wacht niet!

4) Als je in contact komt met Klarna over jouw bestelling, neem contact met ons op. Klarna stuurt ons namelijk geen informatie.

5)Klarna klantenservice
Telefoonnummer:
(+31 020) 80 82 852

RETOUR EN TERUGSTORTING

Verkeerde ketting- of armband lengte?
Als wij per ongeluk de verkeerde ketting- of armbandlengte hebben verzonden, dan zullen wij uiteraard jou de juiste lengte gratis opsturen die je gemakkelijk met een knijptang kunt vastmaken.
Als jij de verkeerde lengte hebt besteld, dan kun je bij ons een andere lengte bestellen. Neem contact op met onze klantenservice .
We geven jou de nodige informatie hoe je deze nieuwe ketting of armband kunt bestellen.
Verkeerde ringmaat?
Mocht je ringmaat incorrect zijn, dan zullen wij met plezier jouw ringmaat gratis eenmalig aanpassen! Neem contact op met Klantenservice en stuur ons jouw ring retour om de maat aan te passen.
Ik heb een gebroken of beschadigd item ontvangen
Als je een gebroken of beschadigd item hebt ontvangen, dan vragen wij als eerste om een foto zodat wij het probleem kunnen vaststellen en voortaan kunnen voorkomen. Nadat wij een foto hebben ontvangen, zullen wij jou een gepaste oplossing geven.
Stuur ons hier je foto aub.
Niet tevreden met jouw aankoop?
Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, graag contact met ons opnemen en stuur een foto mee.
Lees aub onze Retour Voorwaarden
Fout bij bestelling?
Als er een fout is gemaakt door ons, graag een bericht sturen naar ons met alle details van de bestelling en een foto erbij.
Hierdoor kunnen wij zien wat er mis is gegaan, de juiste item versturen en kunnen wij deze fout in de toekomst voorkomen.

HANDIGE INFORMATIE

Hoe plaats ik een bestelling?
Het plaatsen van een bestelling gaat gemakkelijk:
Je kiest het sieraad en schrijft de inscriptie die jij wenst.
Selecteer de gewenste kettinglengte en klik op de knop “Toevoegen aan Winkelwagen”.
In de winkelwagen kan je nog een kadoverpakking en een kaartje met een bericht toevoegen.
Klik op de "Verder met betalen of “Betaal met PayPal” knop om je aankoop door te voeren.
Je wordt naar de beveiligde betaalprocedure geleid die je gekozen hebt.
Je krijgt de mogelijkheid om te betalen met je credit card, via bankoverschrijving , PayPal of Klarna.

Je kunt ons altijd mailen voor specifieke verzoeken of verdere vragen.
Hoe kan ik een Monogram sieraad maken?
Een monogram is speciaal gestructureerd met de achternaam als groot initiaal in het midden van de hanger, aan de linkerzijde de eerste voornaam en aan de rechterzijde een tweede voornaam.

PRIVACY EN VEILIGHEID


OVER MIJNNAAMKETTING


NEEM CONTACT MET ONS OP

Heb je een Vraag? Een Opmerking?


Copyright © 2010-2017 MijnNaamKetting Alle rechten voorbehouden.