Hulpdienst opvolging bestellingen

MIJN BESTELLING

Werd mijn bestelling opgenomen?
Bestellingen worden onmiddellijk na plaatsen verwerkt.
Kort na het plaatsen van je bestelling krijg je van ons een bevestigings e-mail. Wij verzoeken u om 24 uur te wachten voor onze klantendienst te contacteren als je deze bevestiging niet hebt ontvangen.
Wat is het ordernummer van mijn bestelling?
Aan het ordernummer van je bestelling herkennen we jouw bestelling. Je vindt dit ordernummer in de bevestigingsmail die je van ons ontving na het plaatsen van je bestelling. Het begint met 81******.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Als je bestelling de "Productie"-fase heeft bereikt, kunnen we ze nog wel wijzigen, maar je leveringsdatum kan vertraagd worden. Probeer tijdens evenementen geen of zo min mogelijk wijzigingen aan te brengen, want we zitten dan op een strak schema.
Kan ik mijn leveringsadres wijzigen?
We kunnen je leveringsadres wijzigen tot je item zich in de fase "Verpakking" bevindt. Daar wordt je gepersonaliseerde sieraad zorgvuldig verpakt en voorbereid voor verzending.
Kan ik mijn verzendmethode nog upgraden?
Je verzendmethode kan worden geüpgraded tot de fase "Verpakking".
Je kunt onze verzendmethodes hier bekijken.
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn:
• Soms zit er een klein verschil in je werkelijke e-mailadres en het adres waarmee je je bestelling plaatste.
• De e-mail belandde in je spam/junk/promoties folder.
- Kijk in deze folders om de e-mail te vinden. Je kunt eveneens een zoekopdracht uitvoeren op ons e-mailadres kundserv@MittNamnHalsband.se en hopelijk staat dat dan tussen de resultaten.

- Markeer ons domein als 'Geen spam' in jouw e-mailservice.

• Sommige bestellingen worden gestopt voordat ze bevestigd worden; dit kan gebeuren vanwege bijzondere tekens in de inscriptie, bijzondere verzoeken van jou, een fout in het verzendadres, of andere dergelijke zaken.
Geef ons team 24 uur om de bestelling te bevestigen.

Als je dan nog geen bevestigingsbericht hebt ontvangen, neem dan contact op eonze medewerkers zullen het dan graag naar je herverzenden.

LEVERINGSINFORMATIE

Tracking werkt niet, waarom?
Zorg dat al de gegevens die je invoert correct zijn. Misschien heb je de bestelling ingegeven met een ander e-mailadres. Misschien zat er een kleine typfout in je e-mailadres toen je je bestelling opgaf.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Jouw bestelling wordt geproduceerd volgens de verzendmethode die jij koos toen je bestelde.
Jouw bestelling tracken
Als je nog geen verzendingsbericht hebt ontvangen, betekent dit dat je bestelling nog in productie is.
Verzendingsbericht
Zodra jouw product naar jou op weg is, ontvang je van ons per e-mail een verzendingsbevestiging. Deze vermeldt je leveringsdatum en trackingnummer afhankelijk van de verzendmethode die je koos.
Pakje te laat
Als de leveringsdatum van je bestelling is verstreken en je hebt je pakje nog steeds niet ontvangen, raden we aan om het volgende te proberen (dit is in het verleden nuttig gebleken voor andere klanten):
• Controleer of de verzendingsgegevens op de bestelbevestiging correct zijn.
• Vraag je gezinsleden of ze wellicht een pakje voor je in ontvangst genomen hebben; dit komt vaker voor dan je denkt.
• Controleer (indien toepasselijk) bij de concierge, in je garage of wellicht bij een zij-ingang. Soms worden bestellingen daar door de postdiensten achtergelaten.
Vraag bij je plaatselijke postkantoor of zij wellicht informatie hebben over waar jouw pakje zich bevindt.


Copyright © 2010-2018 MijnNaamKetting Alle rechten voorbehouden.