COVID-19 Update. Lees Meer
Aan onze gewaardeerde klanten,
We willen rechtstreeks contact met u opnemen en de stappen die we nemen in het licht van het huidige coronavirus (COVID-19) met u delen om het welzijn van de Mijn Naam Ketting-gemeenschap te garanderen.

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers staat voorop bij alles wat we doen. Daarom worden al onze kantoren en fabrieken regelmatig schoongemaakt en gedesinfecteerd. Alle medewerkers houden zich aan de door CDC aanbevolen handwas- en hygiënepraktijken. We volgen deze ontwikkelingssituatie nauwlettend en maken waar nodig aanpassingen om een steriele en veilige werkomgeving te garanderen.

Als uw vertrouwde partner in gepersonaliseerde sieraden, zijn we toegewijd aan het leveren van de Mijn Naam Ketting-ervaring die u kent en waarvan u houdt in een gezonde omgeving die het welzijn van iedereen bevordert en beschermt. Om UW veiligheid te garanderen, wordt elk sieraad vóór verzending grondig gereinigd. We bieden ook bezorgopties die geen persoonlijke interactie vereisen, waarbij de koerier uw pakket voor de deur achterlaat.

Houd er, vanwege extra veiligheidsmaatregelen rond COVID-19, rekening mee dat de verzendtijden iets langer kunnen zijn dan normaal. We stellen uw geduld met ons gedurende deze tijd zeer op prijs.

We doen er alles aan om u een gemakkelijke en veilige ervaring te bieden. Onze online site blijft open zoals gewoonlijk en we blijven gewoon doorgaan met alle nodige voorzorgsmaatregelen. Neem gerust contact op met ons Customer Care-team voor vragen of opmerkingen.

Zorg goed voor jezelf en je dierbaren,
Het Mijn Naam Ketting Team
Dichtbij
Verander bestelling gegevens
Hoe kan ik mijn leveradres veranderen?

Om uw adres te wijzigen voordat een bestelling is verzonden, graag contacteer ons met de volgende gegevens en we zullen ze dienovereenkomstig bijwerken:

  • Straatadres met huisnummer
  • Stad
  • Land
  • Postcode

We kunnen uw verzendadres wijzigen totdat uw artikel naar de verpakking is verzonden. Op dat moment bereiden wij uw gepersonaliseerde sieraden zorgvuldig voor op verzending.

Hoe kan ik achteraf mijn bestelling wijzigen bij Mijn Naam Ketting?

Als u uw bestelling al hebt geplaatst maar het verkeerde product hebt geselecteerd of als u de personalisatiegegevens wilt wijzigen, neemt u contact op met ons Klanten Service Team.

Zodra we een bestelling beginnen te maken, kunnen we deze nog steeds wijzigen, maar dit kan de oorspronkelijke leveringsdatum vertragen. Alle wijzigingen die aan een bestelling worden aangebracht voordat deze wordt verzonden, worden kosteloos gedaan. Omdat elk artikel uniek wordt geproduceerd, brengen wijzigingen die zijn doorgevoerd nadat een bestelling is verzonden, een toeslag van 30% kosten met zich mee . Als er een prijsverschil is in het artikel waarnaar u wijzigt, sturen we u een betalingsverzoek of een terugbetaling.

Gouden / Diamanten Items

Wijzigingen die worden aangebrachtaan gouden en diamanten artikelen, nadat de productie is gestart, kunnen een restockingvergoeding van 30% vereisen.

 

Om te voorkomen dat je bestelling te laat komt, raden we aan om geen wijzigingen aan te brengen tijdens populaire nationale evenementen en feestdagen.

Hoe verander ik mijn inscriptie?

Als u uw bestelling al hebt geplaatst maar het verkeerde product hebt geselecteerd of als u de personalisatiegegevens wilt wijzigen, neemt u contact op met ons Klantenservice Team.

We zullen meer dan blij zijn om uw bestelling aan te passen, zonder extra kosten, zolang het nog niet is verzonden.

Ik betaalde voor mijn bestelling via PayPal en ik zag niet waar ik mijn verzendadres kon invullen
Als u uw bestelling via PayPal hebt gekocht, verzenden wij uw sieraden naar het adres dat is gekoppeld aan uw PayPal-rekening. Als u het op een ander adres wilt ontvangen, alstublieft Contacteer ons met us OrderID en de nieuwe adresgegevens.

Wanneer u contact met ons opneemt, selecteer dan de onderstaande optie.


Image


We kunnen uw verzendadres wijzigen totdat uw artikel naar verpakking is verzonden, waar we uw gepersonaliseerde sieraden zorgvuldig voorbereiden voor verzending.
Ik ben vergeten mijn couponcode te gebruiken
Als u uw kortingsbon bent vergeten bij het plaatsen van uw bestelling, is dat in orde. U kunt gewoon contact opnemen met onze klantenservice en hen vragen om deze toe te voegen aan uw bestelling.
Zorg ervoor dat u de kortingscode bijvoegt wanneer u contact met ons opneemt.
We will just place a refund according to the coupon
Hoe verander ik de grootte / lengte van mijn sieraden??
Als uw bestelling nog steeds in productie is en u de grootte van de ketting wilt wijzigen, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen met de juiste kettinglengte en wij zullen de wijziging voor u uitvoeren als het nog mogelijk is.
Mijn adres op mijn verzendbevestiging is onjuist, wat moet ik doen?

Je bent misschien heel enthousiast geweest om je bestelling te plaatsen en hebt per ongeluk een klein detail gemist ;)

Maar maak je geen zorgen, we kunnen dit meestal voor je oplossen.

Als u bent vergeten een huisnummer op te geven, of als er een kleine typfout in het adres staat, zal de bestelling waarschijnlijk naar ons terugkeren. Zodra dit het geval is, kunnen we het verzendadres eenvoudig voor u bijwerken en opnieuw verzenden. Alsjeblieft Contacteer ons met de volgende gegevens:

  • Naam (inclusief straat, huisnummer)
  • Stad
  • Postcode
  • Land

 U kunt uw trackingnummer gebruiken om te zien of het pakket naar ons is teruggekeerd.

Helaas gaat de bestelling soms verlorenbij de post en keert deze niet naar ons terug. Als dit gebeurt, kunnen we aanbieden om uw artikel opnieuw in productie te zetten en naar het juiste adres te versturen voor 30% van de kosten.

Hoe voeg ik een ander item toe aan mijn bestelling?

Misschien bent u verder op onze site geweest en hebt u nog een prachtig sieraad gevonden dat u eenvoudig MOET hebben. We begrijpen het.

Om een item toe te voegen, moet je een nieuwe bestelling plaatsen, maar we kunnen ze combineren in één zending zodat uw artikelen bij elkaar komen.

Het enige dat u hoeft te doen is het toevoegen van een opmerking op de betaalpagina "Verzend deze bestelling alstublieft met ..." en voer uw vorige Order-ID in. Ons team zal deze reactie zien en de bestelling voor u updaten.

Houd er rekening mee dat door beide bestellingen samen te verzenden, uw geschatte levertijd enigszins wordt vertraagd.

Wat zijn de garantievoorwaarden bij MijnNaamKetting?

Alle zilveren, verguld gouden en rosé verguld gouden sieraden worden automatisch gedekt met een periode van 6 maanden. Eventuele schade tijdens deze periode wordt gedekt. Voor gouden en diamanten sieraden geldt een garantie van 1 jaar, die u kunt kopen als u uw artikel selecteert. Schade die zich gedurende dit jaar voordoet wordt gedekt.




Copyright © 2007-2020 MijnNaamKetting Alle rechten voorbehouden.