Samen zijn we sterk: Bestellingen worden verwerkt zoals voorheen Lees meer
Aan onze gewaardeerde klanten,
We willen rechtstreeks contact met u opnemen en de stappen die we nemen in het licht van het huidige coronavirus (COVID-19) met u delen om het welzijn van de Mijn Naam Ketting-gemeenschap te garanderen.

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers staat voorop bij alles wat we doen. Daarom worden al onze kantoren en fabrieken regelmatig schoongemaakt en gedesinfecteerd. Alle medewerkers houden zich aan de door CDC aanbevolen handwas- en hygiënepraktijken. We volgen deze ontwikkelingssituatie nauwlettend en maken waar nodig aanpassingen om een steriele en veilige werkomgeving te garanderen.

Als uw vertrouwde partner in gepersonaliseerde sieraden, zijn we toegewijd aan het leveren van de Mijn Naam Ketting-ervaring die u kent en waarvan u houdt in een gezonde omgeving die het welzijn van iedereen bevordert en beschermt. Om UW veiligheid te garanderen, wordt elk sieraad vóór verzending grondig gereinigd. We bieden ook bezorgopties die geen persoonlijke interactie vereisen, waarbij de koerier uw pakket voor de deur achterlaat.

We doen er alles aan om u een gemakkelijke en veilige ervaring te bieden. Onze online site blijft open zoals gewoonlijk en we blijven gewoon doorgaan met alle nodige voorzorgsmaatregelen. Neem gerust contact op met ons Customer Care-team voor vragen of opmerkingen.

Zorg goed voor jezelf en je dierbaren,
Het Mijn Naam Ketting Team
Dichtbij
Betaling & promotie informatie
Mijn promotiecode werkt niet

 Als u problemen ondervindt bij het inwisselen van uw kortingsbon, heeft u mogelijk de verkeerde kortingsboncode ingevoerd of is uw code mogelijk verlopen. Zorg ervoor dat u de promotiecode op de juiste manier schrijft, zonder spaties.

Als uw promotiecode nog steeds niet werkt contacteer dan alstublieft ons klantenserviceteam om het probleem op te lossen.

Kan ik meer dan één Mijn Naam Ketting promotie code gebruiken?

U kunt slechts één promotiecoupon, waardebon of gratis geschenk per aankoop gebruiken.

Waarom zie ik dat het bedrag twee keer is afgeschreven?

Als dit gebeurt, controleer dan uw e-mailaccount om te zien of u twee Orderbevestigingen hebt ontvangen met twee Order ID-nummers. In onze ervaring plaatsen klanten soms per ongeluk twee bestellingen.
We geven u graag een teruggave voor één bestelling als dit het geval is. Stuur een e-mail naar ons klantenserviceteam met een screenshot van uw bankafschrift zodat we dit voor u kunnen regelen.

Als u de woorden in afwachting of in verwerking ziet op uw bankafschrift, sta twee werkdagen toe om deze betaling te vereffenen.

Ik heb een PayPal-account maar ik kan de betaling niet voltooien

Als u uw betaling met PayPal niet kunt voltooien, alstublieft conctacteer ons Met jouw bestellingsgegevens. We sturen u graag een e-mail met een PayPal-betalingsverzoek om uw betaling te voltooien en uw bestelling te verwerken.

Hoe gebruik ik een Mijn Naam Ketting promotie code?

Abonnees van onze e-maillijst en andere loyale klanten die ons volgen op sociale media ontvangen vaak kortingsbonnen. Om uw kortingsbon in te wisselen, klikt u op 'promotiecode' onder uw artikelinformatie in het winkelwagentje.

  coupon     

Typ uw code in de vervolgkeuzelijst en klik vervolgens op TOEPASSEN om uw korting van uw subtotaal af te trekken.

coupon2

Houd er rekening mee dat u slechts één code per keer kunt gebruiken.

Ik heb een bericht 'Betaling is niet geslaagd' ontvangen. Wat moet ik doen?

Als u een bericht ontvangt dat uw betaling niet is verwerkt, controleert u uw facturerings- en persoonlijke gegevens om te bevestigen dat het creditcardnummer dat u hebt ingevoerd correct is.

hc-a2601

Als alle gegevens kloppen, probeer dan te betalen via PayPal. Maak je geen zorgen, je hoeft geen geregistreerd lid van PayPal te zijn om hun diensten te gebruiken.

U kunt ook een andere creditcard gebruiken of de betaling enkele uren na uw eerste poging opnieuw proberen te verwerken.

Hoe vind ik mijn aankoop op mijn bankafschrift

Zodra jouw bestelling is bevestigd en goedgekeurd zul jij je bestelling op jouw afschrift kunnen zien.

Je kan ons naast het betaalde bedrag vinden onder de naam " Jewelry Website/ MyNameNecklace".

Evenementen en promoties

Het hele jaar door vieren we nationale feestdagen en evenementen met speciale aanbiedingen en websitewide-verkopen, waaronder Moederdag, Valentijnsdag, Halloween en last but not least ... Kerstmis! We zijn blij om deel te nemen aan uw familiefeesten en willen ervoor zorgen dat uw cadeau-ervaring soepel verloopt. Met deze reden, het is belangrijk om de juiste verzendmethode te bevestigen om ervoor te zorgen dat uw aankoop op tijd aankomt bij het kopen tijdens een speciale nationale of feestelijke gebeurtenis.

We belonen regelmatig onze trouwe nieuwsbriefabonnees, evenals Facebook- en Instagram-volgers, met speciale voordelen naast on-site promotie-evenementen. Loyaliteitspromoties kunnen meestal worden geclaimd met een kortingscode.




Copyright © 2007-2020 MijnNaamKetting Alle rechten voorbehouden.